De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar

Dr. Eijgenraamstraat 3 5042 SE Tilburg
Deze locatie is onderdeel van De Wever

Waardering van De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar - Tilburg op 18 januari 2020

de kamer zijn klein, lijken net ziekenhuiskamers, gedeelde badkamer is ook niet fijn, zeker als deze niet goed schoon gehouden wordt. er is geen ruimte/stoel voor bezoek. de plaza is veel te groot en ongezellig.Je ziet zelden iemand van de zorg, als ik mijn moeder 2 uur meeneem naar de plaza wordt ze ook niet gemist. bed is vaak vies van opgedroogde urine of ontlasting. afspraken worden niet gemaakt en dus ook niet nagekomen. er is geen overleg over wat mijn moeder wil wb zorg of revalidatie, wat vindt zij belangrijk ? verzorging is vriendelijk tegen mijn moeder als ik er ben, ik hoor sommige ook tegen andere bewoners praten op een erg vervelende manier, ik vraag me dan af of ze ook zo tegen mijn moeder doen als ik er niet ben. zorgplan is oppervlakkig en doelen zijn niet reeel, bovendien niet actueel dus niet inzichtelijk in caress.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar - Tilburg

Vervelend dat u de zorg zo hebt ervaren. Ik zou graag met u in gesprek gaan om uw opmerkingen te bespreken. Zou u contact met mij op willen nemen, zodat wij onze zorgverlening verder kunnen verbeteren? Met hartelijke groet, Fons van de Gevel - Clustermanager Kortdurende zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.