Waardering van De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar - Tilburg op 11 januari 2017

8.2

Ik kom hier al 17 jaar als dochter van een client op de PG afdeling! Vanaf dat ik er kom op jonge leeftijd is het een fijne omgeving! De zorg voor mijn vader is goed! Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam zowel voor de client als de naaste! In het bijzonder afdeling Appel dat is een top afdeling! Met goede zorg en super medewerkers!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar - Tilburg

Dank je wel voor deze positieve feedback. We ervaren het als erg bijzonder dat er al 17 jaar een plezierige relatie is tussen de medewerkers van de afdeling en de familie.
Fons van de Gevel | Locatiemanager | De Hazelaar

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.