Waardering van De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar - Tilburg op 4 december 2019

• Dementie

Ons pap heeft vanaf half september 2019 tot komende vrijdag in Hazelaar Rietveld 1 gezeten ter revalidatie na een heupoperatie en gaat dan naar zijn definitieve plekje bij Het Laar. Elke dag gaan mijn broertje en ik op visite, vaak onverwachts maar immer ziet hij er verzorgd uit, houden ze hem bezig of nemen hem mee naar beneden voor een optreden of iets dergelijks. Niets dan lof voor de verpleging en de transfer naar Het Laar. Ook de zorgadviseur stond altijd klaar én reageert snel, begripvol en professioneel op al onze vragen.. Service ging zelfs zo ver dat verplegend personeel soms belde als papa vroeger naar bed ging dan normaal zodat we niet voor niets aankwamen. Overtrof alle dagen onze verwachtingen. Met vriendelijke groet...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Behandelcentrum de Hazelaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.