Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 8 juli 2016 interview

8.2

De afspraken gaan op tijd en gaan erg goed. Wanneer het personeel ’s ochtends komt helpen met mijn steunkousen dan vind ik het niet erg wanneer zij soms iets later komen. Ik begrijp dat het soms druk is. Accommodatie is prima. Ik heb bijvoorbeeld mijn kamer zelf ingericht en hier ben ik tevreden over. Ik ga gewoon goed met het personeel om. Ik heb van niemand last en vind het gezellig wanneer men een praatje komt maken. Wanneer ik vragen heb wordt hier eigenlijk altijd wel naar geluisterd. Ik voel mij serieus genomen en dat vind ik erg belangrijk. Ik doe mee aan activiteiten. Ik bingo graag en buitenshuis ga ik bijvoorbeeld graag naar de gymnastiek. De informatie hierover is prima. Het personeel komt langs en vertelt wanneer bijvoorbeeld de bingo plaatsvindt. Ik doe overigens niet overal aan mee. Ik word al met al netjes behandeld. Ik ben erg tevreden over het algemeen en zou de Bijsterstede daarom ook zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.