Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 8 juli 2016 interview

6.8

De afspraken gaan prima voor zover ik afspraken heb. Over het vaste personeel ben ik erg tevreden. Over het tijdelijke personeel ben ik niet altijd tevreden. Mensen weten niet altijd hoe ze met mij om moeten gaan en dat vind ik jammer. Ik heb met de tijdelijke verzorging dan ook een minder hechte band dan met het vaste personeel. Ik woon hier al een aantal jaren en de verzorging is in de loop van de jaren helaas wel minder geworden. Ik krijg de indruk dat als ik geholpen ben dat het dan daarmee goed is. De extra aandacht die je krijgt is helaas voorbij. Als ik echt iets nodig heb dan komt het personeel dit na. Ik voel mij wel begrepen. Ik ben wel tevreden over de manier waarop ik wordt behandeld. De informatie is matig. Je moet iets horen in de wandelgangen, anders duurt het lang voordat ik iets te horen krijg. De accommodatie is erg goed. Ik heb het gelukkig zelf kunnen inrichten. Ik zou het desondanks wel aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.