Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 7 juli 2016 interview

8.3

Er wordt voldaan aan mijn wensen. Ik kan overleggen. Ze hebben bijdrage aan mijn herstel. Er is veel begrip en geduld. Zo kan ik zo zelfstandig mogelijk worden. De zusters zijn buitengewoon vriendelijk en welwillend. Ongevraagd doen ze dingen voor je. Ze zien wat ik nodig heb. Staat er bijvoorbeeld een grote afwas dan helpen ze me zonder dat ik het hoef te vragen mee. Dat is heel fijn. Ook helpen ze me met mijn zaken te regelen bij artsen en voor het bloedprikken. Het gebouw ervaar ik als heel prettig. Alles is heel huiselijk ingericht. Mijn kamer is naar wens. Ruimte genoeg en lekker warm. Ik mis wel een plattegrondje van de omgeving. Als ik namelijk met de vrijwilligers ga wandelen kan ik zelf zien waar we zijn. Er worden veel excursies gedaan. Vandaag staat het safaripark op het programma. Intern zijn er ook veel activiteiten, zoals een kookclubje, hulp voor werken met de computer en nog veel meer. Deze instelling is echt aanbevelenswaardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.