Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 7 juli 2016 interview

7.8

Gezellig is het hier; ik ben hier graag. Het eten is goed en je kan kiezen uit twee menu's. Er zit altijd wel iets bij wat ik lekker vind. Wat het personeel betreft; ik kan met iedereen goed opschieten. maar ik praat dan ook graag en gemakkelijk dat helpt natuurlijk wel. Ze zijn allemaal heel vriendelijk. Er zijn veel activiteiten dat weet ik door een krantje dat ik iedere maand krijg. Ik doe er vaak niet aan mee want ik ga graag mijn eigen gang. Maar naar muziek optredens ga ik altijd, die zijn mooi. Als ik niets te doen heb ga ik altijd naar beneden daar is altijd wel iemand om een praatje mee te maken. Het is gezellig met al die mensen. En soms komen er vrijwilligers waardoor je in een rolstoel mee naar buiten kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.