Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 7 juli 2016 interview

7.2

Ik ben een tevreden mens hier. Mijn kamer is groot genoeg maar ik ga bijna altijd naar de huiskamer om andere mensen te ontmoeten. Ik hou niet zo van alleen zijn en dat hoeft hier dus ook niet. Er worden hier veel activiteiten georganiseerd, zelfs naar Dongen of de Beekse Bergen. Ik ga niet vaak mee maar ik ga wel vaak kijken als ze spelletjes doen. Ik word hier prima verzorgd, het personeel is allemaal even aardig, ze helpen me ook met douchen en doen dan lekker mijn rug. De tuin waar ik op uit kijk is ook erg mooi; lekker groen. Over het eten heb ik ook geen klagen, de ene keer is lekkerder dan de andere keer maar dat was thuis ook. Ik zou het hier graag aanbevelen maar de uiteindelijke keuze moet iedereen zelf maken, het is heel persoonlijk. Ik ben een tevreden mens en geniet graag, dat kan hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.