Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 7 juli 2016 interview

7.5

Ik heb het hier goed. Ik heb zorg nodig en die krijg ik volledig. De medewerkers komen op tijd om mij te helpen. Mijn kamer is heel mooi en wordt goed schoongemaakt. Het uitzicht vind ik wat minder. De huiskamer ziet er goed uit. Ik kom graag in het restaurant voor de gezelligheid. Het eten vind ik minder. Er is veel buitenlands eten. De medewerkers zijn heel prettig in de omgang, ze doen veel voor mij. Ze luisteren goed naar mij, maar niet alles kan verwezenlijkt worden. Ik krijg genoeg informatie. Er zijn een groot aantal activiteiten, zoals een uitje naar het winkelcentrum, een stadswandeling of een reisje naar de Beekse Bergen of de Efteling. Er is per dag een menu, geen weekmenu. De sfeer is heel goed. De totale behandeling is goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.