Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 7 juli 2016 interview

8.8

Ik heb het hier naar mijn zin. Het personeel komt de afspraken goed na. Wel komen ze op verschillende tijden en dat vind ik jammer. Er zijn natuurlijk wel dingen die niet goed gecommuniceerd worden tussen het personeel onderling. Als ik b.v. iets vraag en ze kunnen daar geen antwoord op geven, dan hoor ik daar verder niets meer van. Maar als er iets is, dan kan ik dat gewoon zeggen. Ik kan goed met de verzorgenden opschieten. De informatie is goed en ruim voldoende. Er zijn diverse activiteiten, b.v. een koor of een muziekavond. Ook ga ik mee met uitjes, zoals het safaripark. De kamer is mooi en ook het restaurant ziet er goed uit. Het eten vind ik niet zo lekker. Er zijn 2 menu’s waaruit je kunt kiezen en je kunt onderling wisselen. De omgang met de medewerkers is goed.. Ze luisteren goed naar mij. Als ik hulp nodig heb, dan doen ze het voor mij. De totale behandeling is prima. Ik word gedoucht en mijn medicijnen worden geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.