Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 7 juli 2016 interview

8.7

Ik heb het hier zeer goed naar mijn zin. Ik kan m’n eigen gang gaan, maar als ik iets nodig heb, dan kan ik rekenen op de verzorgenden. Het zorgplan wordt goed besproken; als er iets moet gebeuren, dan gebeurt dat dan ook. De kamer is mooi en alles wordt goed schoongemaakt. Het uitzicht vanuit mijn kamer is mooi. In het restaurant is het gezellig. Er zijn twee menu’s die men kan samenstellen. Het eten is lekker. De medewerkers zijn allemaal goedgehumeurd en heel vriendelijk. Ze luisteren goed naar mij. Als ik een vraag heb en de medewerkers weten het niet direct, dan heb ik al na een half uur antwoord. Dat is heel prettig. Ik krijg genoeg informatie; er is een boekje en een activiteitenkalender. De totale behandeling is heel goed; het kan niet beter. Ik neem mijn petje er voor af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.