Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 8 juli 2016 interview

9.2

Ik heb weinig afspraken. Ik kom gelukkig weinig bij de dokter. De verzorging die ik hier ontvang gebeurt op tijd. Iedereen is erg behulpzaam. Ik ben erg tevreden over de accommodatie. De omgeving is ook prima. Zeker als het mooi weer is vind ik het prettig om buiten in de omgeving een rondje te wandelen. Bovendien doen we regelmatig uitstapjes. De kamer is bovenal erg netjes. Het personeel is erg vriendelijk. Ze zijn allemaal even behulpzaam. Qua informatie worden wij netjes op de hoogte gehouden. Zo krijgen wij bijvoorbeeld maandelijks een folder met daarop de activiteiten die in de loop van de maand plaatsvinden. Ik word goed behandeld. Ik zou de Bijsterstede zeer zeker aanbevelen aan iedereen die zorgbehoevend is en beschikt over een zorgindicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.