Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 7 juli 2016 interview

7.8

Met het personeel gaat het prima. Ze zijn even lief. Maar ja als er iets niet goed zit zeg ik het ook gewoon en dat is in de afgelopen jaren maar 1 keer gebeurt. Mijn kamer is fijn met uitzicht op een basisschool waar die kinderen allemaal lekker spelen. De werksters hebben maar 10 minuten om schoon te maken en dat is natuurlijk veel te kort om het schoon te krijgen. Maar gelukkig heb ik ook kinderen die helpen. Ik ben niet zo'n eter. Ik vind het eten ook wel erg veranderd geen aardappels meer maar puree, de puddinkjes zijn verandert en de vanille vla met slagroom zijn helaas weg. Nu regel ik zelf een lekker toetje. Iedere dag is hier wel iets leuks te doen, ze komen me steeds halen. Bij goed weer zitten we ook lekker buiten. Iedereen is altijd vol belangstelling, Ik hoef maar te bellen en ze komen me halen. Ook mijn complimenten het hoofd van de afdeling hij gaat gelijk in actie als er iets is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.