Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 8 juli 2016 interview

7.7

Over de afspraken ben ik over het algemeen tevreden. Soms duurt het iets langer wanneer ik hulp nodig heb. Dit neem ik het personeel niet kwalijk, omdat we ook hier te maken hebben met een onderbezetting van personeel. In vergelijking met andere zorghuizen waar ik ben geweest is deze kamer het grootst. Ik ben erg tevreden over deze kamer. Het is redelijk schoon, maar het is niet optimaal. Ik ga goed om met het personeel. Iedereen is erg vriendelijk. Een gedeelte van het personeel houdt mij extra goed in de gate en luistert naar mij wanneer ik iets nodig heb. Informatief word ik goed op de hoogte gehouden. Dit geldt voor zowel de activiteiten als over mijn eigen zorg en welzijn. Tot slot word ik goed behandeld. Ik ben erg tevreden waar ik woon, zeker als ik dit vergelijk met zorghuizen waar ik voorheen gewoond heb. Ik zou de Bijsterstede daarom zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.