Waardering van De Wever, De Bijsterstede - Tilburg op 7 juli 2016 interview

9.7

We hebben leuke uitjes. We zijn pas geleden naar de Efteling geweest. Dit wordt per afdeling gedaan. Ik heb het hier goed naar mijn zin. Ik heb veel contact met de medebewoners en dat vind ik heel gezellig. In mijn kamer heb ik gelukkig veel kunnen zetten en hangen van mijn oude huis. In de gezamenlijke huiskamer zitten we met een gezellig groepje. We kletsen en lachen veel. Ook tijdens de verzorging is het gezellig en hebben we veel plezier. Als ik ergens naartoe wil zeg ik dat en dan houden ze het in de gaten dat ik niet te lang weg blijf. Er zijn veel activiteiten hier, zoals kegelen, spelletjes doen en wandelen. En wat ook heel fijn is dat de huisarts samen met de apotheek naast ons zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Bijsterstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.