De Wever, De Heikant

Schubertstraat 700 5011 CW Tilburg
Deze locatie is onderdeel van De Wever

Waardering van De Wever, De Heikant - Tilburg op 26 april 2018 Interview

Ik vind dit een goede zorginstelling. Ik merk dat de medewerkers ontzettend hun best doen. De zorg is in mijn ogen niet toereikend. Er zijn momenten medewerkers die mijn vader niet de benodigde aandacht kunnen geven, omdat ze een andere bewoner moeten helpen. Mijn vader heeft 24 uur per dag zorg nodig. Hij moet bijvoorbeeld geholpen worden om naar de wc te gaan. Er zijn helaas niet altijd voldoende medewerkers in de buurt. In de avonden moet iedereen om 20:00 naar bed. Als wij hem even meenemen en na 20:00 terugkomen, dan is er geen medewerker meer te vinden. Ik heb het gevoel dat mijn vader af en toe aan zijn lot wordt overgelaten. Ik vind dit heel erg om te zien. Ik hoop dat er meer handjes vrij komen voor de zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Heikant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.