De Wever, De Kievitshorst

Beneluxlaan 101 5042 WN Tilburg
Deze locatie is onderdeel van De Wever

Waardering van De Wever, De Kievitshorst - Tilburg op 9 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

De gebouw is gedateerd, maar mijn moeder en wij als familie hebben er geen last van. Binnen de instelling worden er veel activiteiten voor groepen georganiseerd. Bijvoorbeeld worden er spelletjes gespeeld en feestdagen worden gevierd. Dit vind ik goed, maar voor kleine groepen worden er weinig activiteiten georganiseerd. Ik heb er begrip voor. Ze komen tijd te kort en er zijn weinig vrijwilligers ervoor. Op de afdeling lopen er medewerkers en een zorgcoördinator rond, maar ook bij hun schiet de tijd er soms in. Bijvoorbeeld kunnen ze niet lang met je praten of een spelletje te spelen met mijn moeder. Ze proberen alles te doen wat binnen hun vermogen ligt. Ze proberen mij over alles te informeren, maar soms vergeten ze wel eens iets. Bijvoorbeeld om door te geven wanneer er een dokter is langs geweest. Soms moet ik er nog wel eens achter aan gaan. Ik heb er begrip voor, omdat het gebeurd in de waan van de dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Kievitshorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.