Waardering van De Wever, De Kievitshorst - Tilburg op 15 november 2016 interview

7.2

De schoonmakers doen hun best, maar ze krijgen weinig tijd om de kamers schoon te maken. Mijn moeder heeft een eigen kamer, douche en een keukentje. Deze zien er niet schoon en netjes uit. De instelling heeft vaste personeelsleden. Als deze werken dan vind ik dat ze mijn moeder beter begrijpen. Ook vind ik de verzorging beter gaan en ze luisteren beter naar mij en mijn moeder. Ik heb gemerkt dat ze veel werken met flex-medewerkers, deze vind ik minder goed. Er worden afspraken gemaakt en deze worden niet nakomen. Mijn moeder krijgt regelmatig nieuwe gezichten te zien. Dit vind ik jammer. Ik vind structuur voor mijn moeder heel belangrijk. Als de structuur goed is, gaat het mijn moeder ook een stuk beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Kievitshorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.