Waardering van De Wever, De Kievitshorst - Tilburg op 21 juni 2016 interview

7.3

We hadden bijvoorbeeld afgesproken dat de was daar gedaan zou worden maar dat ging geregeld mis. De was raakte kwijt of het werd te laat gewassen waardoor ze weinig kleren had. De medewerkers hadden het best druk maar de medicatie werd echt op tijd gegeven en ze bleven bij mijn schoonmoeder om te kijken of ze de medicatie wel echt innam. Ondanks de drukte werd mijn schoonmoeder toch nog twee keer per week gedoucht. Op een gegeven moment wilde mijn schoonmoeder alleen nog maar op haar kamer zitten en dan probeerde de medewerker haar wel op te halen en om haar in de gezamelijke woonkamer te zetten. We kregen weinig informatie over wat er op de afdeling te doen was. Als ik wat te vragen had kon dat altijd maar moest wel even van tevoren aangeven worden, zodat ze even tijd vrij konden maken voor mij. Het huis is goed toegankelijk. De eetzaal beneden mag zeker wel wat gezelliger ingericht worden. Mijn schoonmoeder had een eigen kamer met douche en toilet en een eigen keukenblok.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Wever, De Kievitshorst - Tilburg

Hartelijk dank voor uw waardering en opmerkingen met betrekking tot onze zorg.
Mocht u behoefte hebben aan een gesprek om uw opmerkingen nader te bespreken wil ik u verzoeken om contact op te nemen voor het maken van een afspraak.
Lex Nonnekes, Manager De Kievitshorst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Kievitshorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.