Waardering van De Wever, De Vleugel - Tilburg op 24 augustus 2016 interview

8.2

We hebben één keer in het half jaar een gesprek met het hoofd van de afdeling over hoe het met mijn moeder gaat. Daarin worden afspraken gemaakt. Als we tussentijds iets hebben, bespreken we dat ook. Ze hebben verschillende activiteiten die de bewoners kunnen doen. Als ze in de huiskamer zitten, worden de mensen erbij betrokken. Ik vind de medewerkers heel vriendelijk naar mij en mijn moeder toe. Ik kan iedereen aanspreken, en dan wordt het geregeld. Als er extreme dingen zijn, word ik gebeld. Ik hoor kleinigheidjes als ik langskom. De accommodatie is laatst opgeknapt. Ze hebben het aangepast aan de oudere leefomgeving. De meubels in de huiskamer zijn gevarieerd maar voor de bewoners prettig. Ik zou vooral aanbevelen vanwege de kleine opzet, omdat het kleinschalig wonen is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Wever, De Vleugel - Tilburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Lizette de Laat – manager De Vleugel

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, De Vleugel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.