Waardering van De Wever, Joannes Zwijsen - Tilburg op 8 juli 2016 interview

7.7

De afspraken gaan goed. De zusters komen gelukkig op tijd. Ik heb een grote kamer welke helemaal prima is. Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat ik het raam niet even open kan zetten. Er zijn veel andere en verschillende medewerkers, waardoor ik niet echt een goede band heb met het personeel. Ik investeer zelf ook niet veel in het onderhouden van een goede vertrouwensband, omdat ik slechthorend ben. Ik vind het jammer dat ik niet meer kan borduren. Dat was toch een grote hobby van mij. Wat betreft de informatieoverdracht; maandelijks komt er een activiteitenfolder binnen. Omdat ik slecht zie heb ik hier weinig aan. De informatie wordt ook niet mondeling overgebracht vanuit het personeel. Ik hoor helaas niet wat er gezegd wordt of zie niet goed wat er gedaan wordt. Ik neem dus nergens aan deel. De manier waarop ik behandeld wordt is erg verschillend. Dit is afhankelijk van het personeel dat mij verzorgd. Ik ben wel tevreden over het algehele plaatje, en zou de zorginstelling daarom aanbevelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Wever, Joannes Zwijsen - Tilburg

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw opmerking over mondelinge informatie neem ik ter harte.
Inge Kroot, Manager Joannes Zwijsen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Joannes Zwijsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.