Waardering van De Wever, Joannes Zwijsen - Tilburg op 8 juli 2016 interview

Ik heb weinig zorg nodig. Ik doe gelukkig in principe nog alles zelf. Ik heb weinig afspraken en ben tevreden over mijn kamer. Ik doe niet zo veel meer. Ik ben best creatief en vindt het leuk om huisjes te bouwen. Als ik hier actiever mee was, had ik wellicht een grotere kamer gewild. Dit komt omdat ik vind dat ik eigenlijk te weinig opbergruimte heb. Verder ben ik vooralsnog tevreden. Ik ben graag alleen. Ik heb weinig contact met de medewerkers. Alleen de mensen die in mijn kamer komen, bijvoorbeeld voor het schoonmaken van de kamer en het rondbrengen van het eten. Als ik bel dan komen zij wel. Er wordt prima naar mij geluisterd als ik met vragen zit. Wanneer ik bijvoorbeeld problemen heb met de televisie dan wordt hier netjes op ingespeeld en wordt een eventueel probleem verholpen. Verder vind ik dat ik goed behandeld wordt. Zoals ik leef en ervaar ben ik tevreden en zou de zorginstelling aanbevelen. Mocht je wat flexibeler zijn dan is het denk ik te klein.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Wever, Joannes Zwijsen - Tilburg

Hartelijk dank voor uw reactie.
Inge Kroot,
Manager Joannes Zwijsen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Joannes Zwijsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.