Waardering van De Wever, Padua - Tilburg op 13 maart 2019 interview

7.3

Afspraken worden niet altijd nagekomen. Als ik een vraag heb, dan moet ik die vraag soms wel drie keer stellen, voordat ik een goed antwoord krijg. Toen ik vragen had over het kerstdiner, duurde het lang voordat ik een antwoord had. Daardoor was ik te laat om mij daarvoor aan te melden en dat vond ik jammer. De zorg voor mijn moeder vind ik goed. Er is echt aandacht voor haar en er wordt veel gedaan met de mensen. Mijn moeder ging regelmatig mee wandelen. Nu haar benen niet meer voldoende mee willen werken, gaat ze mee in een rolstoel. Verder is er bijvoorbeeld een activiteitenochtend en een zangochtend. De medewerkers vind ik heel lief richting mijn moeder. De accommodatie vind ik prettig. Mijn moeder heeft een redelijk ruim appartement en in de zomer kan je lekker naar buiten om van het zonnetje te genieten. Er staan daar stoelen en tafels. In het gebouw is een kapper en ook een schoonheidssalon aanwezig. Dat vind ik makkelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Padua? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.