Waardering van De Wever, Padua - Tilburg op 15 maart 2019 interview

9.2

Als ik er kom is er altijd aandacht voor mijn moeder. Ze wordt op een goede manier afgeleid als het iets minder goed gaat. Ik vind het heel professioneel. Mijn moeder vindt het wel eens vervelend dat ze gewassen moet worden. Dan verzinnen ze er iets op om haar over te halen of ze komen later terug. Mijn moeder heeft een eigen kamer. De badkamer moet ze delen met een andere bewoner. Er worden activiteiten aangeboden, als het muziek is dan gaat ze er heen. Verder is ze in de woonkamer. Daar wordt wel eens een babbeltje met haar gemaakt. De maaltijden worden in een aparte woonkamer gebruikt. Er wordt per afdeling gekookt. Er was eerst een bruin café waar ook mensen van buiten mochten komen. Dat vond ik heel knus. De inrichting vind ik daar een beetje te strak geworden. De buurtbewoners komen steeds minder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Padua? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.