Waardering van De Wever, Padua - Tilburg op 29 maart 2019 interview

7.8

Ik ben tevreden over de zorg. Mijn moeder voelt zich hier gelukkig. Ik hoor haar nooit klagen. In het begin had ze wat meer aandacht nodig. In mijn ogen verliep dat af en toe wat moeizamer, doordat er te weinig handen aan het bed zijn. Ook zie ik een groot verloop van medewerkers. Soms geef ik dingen aan, maar die zijn door het personeelstekort niet altijd makkelijk te regelen. De instelling heeft een leuke kantine waar mijn moeder 's middags kan eten. Over het eten is ze niet altijd tevreden. Volgens haar wordt dat opgewarmd. Vroeger werd er vers gekookt. Ik heb gehoord dat ze daar weer naar terug willen. In mijn ogen bevat het eten wel voldoende voedingsstoffen. Mijn moeder kan haar broodmaaltijden in de huiskamer nuttigen, maar ze heeft ervoor gekozen die zelf te verzorgen. Dat vind ik belangrijk, want dan blijft ze een beetje zelfstandig en heeft ze een bezigheid. Mijn moeder wordt actief beziggehouden met afwisselende activiteiten, zoals bijvoorbeeld kleuren, breien, plakken en bingo. De instelling ziet er netjes verzorgd uit. Bij binnenkomst krijg ik een warm gevoel. De instelling is huiselijk gemaakt met mooie schilderijen en klokken. Daardoor heb ik niet het gevoel dat ik in een ziekenhuis ben. De kantine heeft zithoekjes met mooie stoelen. Verder heeft Padua een mooie binnentuin met zitjes en parasols. Er is een kapper in huis en er zijn winkeltjes. De huisarts zit in het pand ernaast. Dat vind ik makkelijk. Er is geen supermarkt in de buurt. Dat vind ik jammer, want mijn moeder loopt met een rollator.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Padua? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.