Waardering van De Wever, Padua - Tilburg op 15 maart 2019 interview

5.3

Mijn moeder woont hier nu twee jaar en we zien haar aftakelen. Wij hebben al verschillende keren aangeven dat wij het met sommige dingen niet helemaal eens zijn en daar wordt naar mijn idee niets mee gedaan. De gemaakte afspraken worden gewoon niet nagekomen. Ik vind dat de zorg heel erg afhankelijk is van wie er op de afdeling werkt. Over het algemeen ziet mijn moeder er netjes uit, maar zeker niet altijd. Ik vind haar ook niet altijd fris ruiken. Ik vind dat er te weinig activiteiten aangeboden worden, terwijl ik van mening ben dat dementerende bewoners juist geprikkeld moeten worden. De gastvrouwen vind ik echt heel betrokken en lief. Ik heb niet het idee dat er altijd naar mij geluisterd wordt. Ik heb al een paar keer gemerkt dat er spullen van mijn moeder zoek zijn geraakt die wij nooit meer terug hebben kunnen vinden. Het is een ontzettend gedateerd gebouw, ik vind het gewoon slecht. De kamer van mijn moeder vind ik gewoon vies. De badkamer moet zij delen met haar buurman en dat vind ik niet optimaal. Er wordt sinds kort op de afdeling gekookt en dat ziet er altijd wel smakelijk uit. Het leuke daarvan is dat mijn moeder mag helpen met de aardappels schillen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Padua? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.