Waardering van De Wever, Padua - Tilburg op 14 maart 2019 interview

Wij worden hier als familie, warm ontvangen. De contacten zijn goed met het personeel. Als wij een vraag hebben, dan wordt er de tijd voor ons genomen. De medewerkers kunnen dingen goed uitleggen en er wordt goed overlegd met ons. De zorg voor mijn vader vind ik goed, want er is genoeg aandacht voor hem. De zorg wordt op maat geleverd. Ze kijken hoe ze mijn vader het beste kunnen benaderen. Het gebouw vind ik prima. De gezamenlijke ruimtes zijn leuk ingericht, maar de privékamer van mijn vader vind ik saai en sfeerloos. Je mag hier wel iets persoonlijks neerzetten, maar je moet je wel aan bepaalde regels houden. Er worden behoorlijk wat activiteiten georganiseerd, maar mijn vader is niet iemand die daar snel aan meedoet. Misschien moet het personeel hem daar wat meer in stimuleren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Padua? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.