Waardering van De Wever, Reyshoeve - Tilburg op 24 augustus 2016 interview

7.5

Ik vind de tuin heel mooi. Ze hebben er zitjes gemaakt voor de ouderen. Er zijn vogels en konijnen. De kamers hadden misschien iets groter gemogen, een aparte slaapkamer was fijn geweest. Qua hygiëne mag het allemaal wel wat beter vind ik. Ik vind dat ze badkamer en de kamer van mijn vader beter schoon kunnen maken. Ze nemen veel initiatief om veel te organiseren en de familie erbij te betrekken. Wel is het veel doordeweeks. Dit vind ik een beetje een nadeel in verband met mijn werk en gezin. Ik kan altijd bellen en mensen aanspreken. Ze hebben dan altijd wel even tijd of ze bellen me terug. Mijn vader is heel erg te spreken over de medewerkers. Ze zijn heel aardig en zorgzaam. Wel hebben ze het heel druk. Wij vinden ze altijd wel een beetje gehaast. Tijdens een jaarlijkse bespreking hebben ze wel tijd om te luisteren. Buiten dat hebben we van beide kanten weinig tijd vanwege drukte. Hoe ze met mijn vader omgaan en hem begeleiden vind ik heel goed. Mijn vader vertelt zelf ook dat hij heel positief is. De persoonlijke verzorging vind ik beter kunnen. Dat ze meer begeleiding bieden bij het wassen, aankleden en de kleding verzorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Reyshoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.