Waardering van De Wever, Reyshoeve - Tilburg op 24 augustus 2016 interview

7.8

Ik zou de Reyshoeve wel aanbevelen bij familie en vrienden. De instelling is goed en de sfeer is gemoedelijk. Er wordt altijd iets georganiseerd voor de bewoners, zoals bijvoorbeeld bingo, bloemschikken of een muziekmiddag. Wanneer ik vragen heb, dan wordt er echt naar mijn geluisterd. Ik heb onlangs op de rode knop gedrukt en de verzorging kwam meteen naar mij toe. De accommodatie is verouderd. De kamers zijn ruim genoeg. De instelling had wel wat ruimer gekund. De huiskamer kan naar mijn mening wel schoner. De kamer van mijn tante houd ik zelf bij omdat de schoon niet optimaal is. Dit vind heel goed. Ik word zeer goed geïnformeerd via de e-mail. Hier ben ik zeker tevreden over. Verder is de omgang van medewerkers heel prettig. Er zijn ook veel vrijwilligers, dit vind ik leuk voor de bewoners. De verzorging en begeleiding is goed. Wanneer er beneden bingo is, dan wordt mijn tante vanuit haar kamer opgehaald om deel te nemen aan de activiteit. Dit vind leuk en fijn voor haar. Mijn tante wordt drie keer per week gedoucht, dit wordt over het algemeen goed nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Reyshoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.