Waardering van De Wever, Reyshoeve - Tilburg op 23 augustus 2016 interview

7.7

We hebben ieder jaar hetzelfde zorggesprek. De punten die we aangeven wordt meestal even iets mee gedaan en dan vallen ze weer terug. Ik merk dat ze niet goed opletten met de medicijnen of mijn moeder ze wel inneemt. De laatste tijd vind ik de zorg wel goed. Er zit duidelijke vooruitgang in. Ik merk dat aan dat ze het gebit bijvoorbeeld niet meer vergeten in te doen en als het beddengoed nat is, halen ze het af. Het vaste personeel snapt het wel denk ik. Het personeel wisselt nog wel eens. Als er iemand nieuw is wordt diegene volgens mij gewoon "in het diepe" gegooid. Er moet toch ingewerkt worden om alles te leren kennen denk ik. De omgang met de medewerkers van de afdeling is goed. Het hoofd van de afdeling komt niet uit de zorg en werkt niet mee op de werkvloer. Diegene weet dan niet hoe de medewerkers en de bewoners zijn, of hoe het reilt en zeilt op de afdeling. Ik zie niet wat het hoofd doet voor werkzaamheden. Ik denk dat het een verbetering zou zijn als er één bij zou staan op de werkvloer. Op de werkvloer wordt er goed geluisterd. Als er informatie is, is die wel goed. Die geven ze mondeling als ik er ben. De accommodatie op zich is mooi. Ik vind het mooie, ruime kamers en er is een mooie tuin waar de mensen op zitjes kunnen zitten en met de rolstoel kunnen rijden. De airco op de afdeling van mijn moeder vind ik waardeloos, die is niet te regelen. Als hij moet werken, doet hij het niet. Ze hebben weinig tijd om schoon te maken. We doen veel dingen zelf. De zitjes buiten zouden eens in het jaar afgespoten kunnen worden. Of buiten zou er ook vaker een doek over de tafels kunnen vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Reyshoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.