Waardering van De Wever, Satijnhof - Tilburg op 24 augustus 2016 interview

7.2

We hebben halfjaarlijks een overleg en daar krijg ik een goed verslag van, van tevoren en erna. Ik kan aangeven wat ik wil en dat zie ik terug in het verslag. Ik heb het idee wat we afspreken, dat terugzien in de praktijk. Als ik kijk naar hoe ze verzorgd en gekleed wordt, ben ik er tevreden. Ze gaan goed met ons om. Als er iets, krijg ik het te horen en word ik gebeld. Ze zijn goed aanspreekbaar en ik kan ze altijd vinden op de afdeling. Er zou van mij wel een personeelslid bij mogen. Dan is er ook wat vaker iemand op de huiskamer. Er wordt naar wat ik zie, niet veel ondernomen op de huiskamer. We worden goed op de hoogte gehouden. Er is een nieuwsbrief voor de algemene informatie. Als er met mijn moeder iets is, hoor ik het ook altijd. Mijn moeder haar eigen kamer is groot genoeg en makkelijk te onderhouden. De huiskamer had naar mijn idee beter rond of vierkant kunnen zijn. Een ander voordeel is wel, het is gebouwd zodat mensen rond kunnen lopen. Het zijn vier afdelingen en beneden is er een gezamenlijke accommodatie. Die vind ik heel vriendelijk en open. Ze zijn redelijk goed geïntegreerd in de buurt en daar doen ze ook moeite voor, heb ik de indruk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Wever, Satijnhof - Tilburg

Dank voor uw waardering. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de communicatie tussen u en de medewerkers en over de zorg aan uw moeder. Uw opmerkingen over de dagbesteding in de huiskamers nemen we te harte.
Lizette de Laat – manager Satijnhof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever, Satijnhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.