De Zellingen, Verpleeg- en Zorgcentrum Roo van Capelle

De Baronie 326 2904 XM Capelle aan den IJssel
Deze locatie is onderdeel van De Zellingen

Waardering van De Zellingen, Verpleeg- en Zorgcentrum Roo van Capelle - Capelle aan den IJssel op 9 juni 2021

Het is beneden onze verwachtingen ...zwaar beneden onze verwachtingen We worden nergens van op de hoogte gesteld Ze doen dingen zonder het dossier te lezen koppelen niks terug naar de familie. Geen rapportages van artsen.....en ook geen terug koppeling van De vraag kan mijn man wat te drinken krijgen medewerker jij heeft van morgen genoeg gedronken pardon We praten over mensen met dementie daar hoor je dat met regelmaat aan te bieden zeker nu met deze warmte personeel eet allemaal tegelijk ... Geen verzorgende in de woonkamer te vinden Patiënten zitten zonder enkele toe zicht In de woonkamer. Maar het aller schandaligste totaal totaan geen rapportages... Dit heb ik nog nooit in de zorg meegemaakt. Als zorgverlener hoor je te rapporteren. Zelfs geen bijzonderheden... Mijn vader blauwe plekken Totaal niks ze weten niet hoe het komt .. Wij hopen als familieleden dat er snel een andere plek is in een betere instelling

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zellingen, Verpleeg- en Zorgcentrum Roo van Capelle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.