Waardering van De Zellingen, Verpleeghuis Rijckehove - Capelle aan den IJssel op 27 juli 2012

9.8

Na drie weken ziekenhuis moest ik revalideren in een zorginstelling ik hoopte dat ik zo dicht mogelijk bij mijn huis adres terecht kon en dat werd rijckehove. Dat was voor mij een hele nieuwe ervaring omdat ik met mijn leeftijd van 59 een van de jongste was maar na een paar dagen was ik aardig gewend aan de tafel waar werd gegeten maakte ik wat meer geluid dan de anderen en die kwamen vanzelf meer en meer los. Ook met het personeel van de vogelhof kon en kan ik het prima vinden een prima verzorging met lekker eten er was ook wel eens een dag dat het minder was maar thuis is ook niet iedere dag roezen geur en maneschijn. zelfs met de nacht zusters een leuke band opgebouwd al met al vind ik dat als je op de vogelhof word geplaatst en je neemt zelf wat gezelligheid mee dat je prima af bent. hiermee wil ik al het personeel van de vogelhof nog eens bedanken voor de prima verzoging en gezelligheid een tevreden gast.ik wil nog even toevoegen dat ik het jammer vond dat ik naar huis moest ik had nog wel langer willen blijven omdat ik thuis een trap op moet en dat valt erg tegen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zellingen, Verpleeghuis Rijckehove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.