Waardering van De Zellingen, Verpleeghuis Rijckehove - Capelle aan den IJssel op 25 februari 2014

9.3

Onze moeder heeft ruim 7 jaar bij Rijckehove gewoond, op de Tulpenhof. De somatische zorg was uitstekend en echt fantastisch tijdens de laatste levensfase. De betrokkenheid naar moeder, maar ook naar ons als familie was groot. Overleg was ter plekke altijd mogelijk, altijd werd de tijd ervoor genomen; met veel begrip. De verzorging deed alles wat binnen hun bereik (mogelijkheden en tijd) lag om voor moeder te zorgen. Wij als familie zullen de Rijckehove ih algemeen en de Tulpenhof in het bijzonder, nooit meer vergeten. Dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zellingen, Verpleeghuis Rijckehove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.