De Zellingen, Woonzorgcentrum De Meander

Boslaan 1 2912 PA Nieuwerkerk aan den IJssel
Deze locatie is onderdeel van De Zellingen

Waardering van De Zellingen, Woonzorgcentrum De Meander - Nieuwerkerk aan den IJssel op 29 april 2021

Diabetes

Mijn man heeft hier heel kort gelegen, omdat hij te vroeg ontslagen was uit het ziekenhuis, kreeg hij een verschrikkelijke aanval van pijn hoge koorts en braken. Vanaf de eerste dag voelde mijn man zich op zijn gemak, dankzij het personeel wat daar is, allemaal waren ze even lief voor hem. Door adequaat te reageren, hebben ze ook het leven gered van mijn man. Als hij weer uit het ziekenhuis komt, wil hij zo graag daar weer terug. En ik als partner weet dat hij daar zeker opknapt. Hulde voor deze mensen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Zellingen, Woonzorgcentrum De Meander - Nieuwerkerk aan den IJssel

Goedemorgen,

wat een mooie beoordeling, dank u wel. Wij zetten dit door naar onze collega's in De Meander.

Met vriendelijke groet,
De Zellingen De Meander

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zellingen, Woonzorgcentrum De Meander? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.