Waardering van De Zellingen, Zorgcentrum Crimpenersteyn - Krimpen aan den IJssel op 21 juni 2012

Mijn schoonmoeder, mw. Révész, woont zelfstandig maar gaat 4 dagen per week warm eten in Crimpenerstein, 2 dagen zit zij in de dagopvang en eet ook dan met de groep warm in Crimpenerstein. Zij is zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en stoort zich aan mensen die klagen over het eten. Mijn schoonmoeder zegt dat het eten net zo smaakt als thuis en dat is een goed teken. Ook over de dagopvang (of dagbehandeling) is zij zeer tevreden. ook mijn vrouw en ik zijn bijzonder tevreden over de medewerkers waar wij mee te maken hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zellingen, Zorgcentrum Crimpenersteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.