Waardering van De Zevenster - Zevenhuizen op 20 maart 2017 interview

8.5

Als ik een vraag heb aan het personeel, dan luisteren ze wel, maar het wordt door hoger hand niet altijd uitgevoerd. Het gebouw is oud, maar dat vind ik niet heel belangrijk. Het voldoet nog prima voor mijn moeder. De medewerkers vind ik heel lief. Ze helpen mijn moeder iedere ochtend even met bellen. Een medewerker belt mijn nummer, zodat mijn moeder mij even kan spreken. Dat is belangrijk voor haar. Ik vind dat de medewerkers mijn moeder goed verzorgen. Mijn moeder ziet er altijd schoon uit en mijn moeder is tevreden. Mijn moeder had een plek op haar huid en dat hebben ze zo goed verzorgd, dat het helemaal weer genezen is. Dat vind ik toch wel knap. Ik ben altijd tevreden over het personeel. Ze hebben meestal ook wel tijd voor een praatje.

Bent u of werkt u voor De Zevenster? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.