Waardering van De Zorgcirkel, locatie De Viervorst - Purmerend op 26 november 2018

3.3

Waarschijnlijk was het ooit een mooi verzorgingstehuis, maar nu als verpleeghuis functioneert het niet goed. De mensen krijgen niet de zorg en aandacht die ze nodig hebben, er is weinig deskundigheid.  Veel is wegbezuinigd, weinig personeel, schoonmaak staat op een laag pitje en de maaltijden zijn eentonig en onvolledig. Het is zeker niet het ouder worden in de stijl die bij u past (het logo van de Viervorst). Meer dan 7 jaar heb ik mijn moeder na een herseninfarct zelf thuis verzorgd. Vorig jaar is ze uiteindelijk naar het verpleeghuis gegaan. Ik verzorgde haar daar 3 of 4 dagen volledig, inclusief douchen en andere lichamelijke zorg, omdat ik wist dat ze anders zorg tekort zou komen. Natuurlijk in overleg met de zorgmedewerkers. Van dichtbij weet ik dus hoe het er aan toe gaat in het betreffende huis. Recent is mijn moeder naar een ander verpleeghuis gegaan. Een hele verbetering.

Bent u of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie De Viervorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.