Waardering van De Zorgcirkel, locatie Middelwijck - Middenbeemster op 26 oktober 2020 interview

5.5
  • Dementie

Ik heb de indruk dat een aantal verzorgenden hun best doet om mijn vrouw zo goed mogelijk te verzorgen. Omdat ze begin van de middag vaak gaat rusten is onlangs afgesproken dat ik eerst bel hoe laat ik kan komen, zodat ik niet steeds voor niets kom. Het meest ontevreden ben ik met de huisvesting van mijn vrouw en de onwil van de organisatie om daar iets aan te doen. Ze heeft een kamer waar het 's zomers heel erg warm wordt, maar mijn verzoek om zonwering is afgewezen. Ze is volledig afhankelijk van de zorg, in haar kamer staat behalve de tillift ook een pilaar midden in de kamer. Dat is ook voor de verzorgenden erg onhandig. Mijn verzoek om een andere kamer zodra er een vrijkomt is ook afgewezen. Muziek in de huiskamer is erg belangrijk voor mijn vrouw. Ik heb een suggestie gedaan om radio remember daar te installeren, maar de wifi doet het niet. Ook de dagelijkse mondzorg verdient aandacht. Ik kan het hier niet aanbevelen door de kamer die mijn vrouw heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Middelwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.