Waardering van De Zorgcirkel, locatie Molentocht - Purmerend op 26 oktober 2020 interview

7.5
  • Dementie

De accommodatie vind ik prima. Het enige dat ik mis is een eigen buitenruimte voor mijn vader, die op de gesloten afdeling verblijft. Het zou fijn zijn als hij ook zelf veilig naar buiten kan in een afgeschermde buitenruimte. De verzorgenden zijn allemaal super betrokken, vriendelijk en meelevend. Ook ik heb als familie altijd goed contact met hen. Als er wat is bellen ze altijd netjes, dat gaat heel goed. Het valt me wel op dat de communicatie onderling tussen het personeel niet altijd goed is afgestemd. Ik kan merken dat de een wat strikter is met de regels dan de ander. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening maar dit is soms verwarrend voor mijn moeder. Ze weet bijvoorbeeld soms niet of ze nou wel of niet naar buiten mag met mijn vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Molentocht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.