Waardering van De Zorgcirkel, locatie Molentocht - Purmerend op 26 oktober 2020 interview

• Dementie

Ik ben uitermate tevreden over de zorg voor mijn moeder, ze gaan hier heel liefdevol en geduldig met mijn moeder om en geven haar regelmatig een knuffel. Als ik onverwachts op bezoek kom, heeft mijn moeder altijd wat te drinken of een koekje voor zich. Ik heb zelf ook goed contact met de verzorging, dat gaat op een hele leuke manier. We maken altijd een praatje. Ik vind dat de dagbesteding hier perfect is geregeld, er zijn activiteiten zoals bloemschikken en koken. Ondanks de tijdsdruk steken ze hier extra tijd in, dan gaan ze gezellig kroketten of pannenkoeken bakken. Een punt van aandacht vind ik het personeelstekort, de verzorgenden kunnen niet altijd de extra zorg geven die ze zouden willen geven. De flexkrachten zijn vaak nog jong en moeten veel leren, het zou fijn zijn als zij wat meer begeleiding krijgen. Maar dit kost natuurlijk tijd. Voor mijn dementerende moeder is het ook wat onrustig als er flexkrachten zijn, ze kent hen niet goed en dat werkt niet prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Molentocht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.