Waardering van De Zorgcirkel, locatie Molentocht - Purmerend op 26 oktober 2020 interview

8.5
  • Dementie

Ik vind dat de verzorgenden goed met mijn man omgaan. Ze letten goed op hem en zorgen ervoor dat het veilig is. Nu met de corona zijn de afdelingen afgesloten met een code, zodat de dementerenden niet naar alle afdelingen kunnen lopen. De omgeving vind ik gezellig, bewoners die niet goed ter been zijn kunnen rustig naar buiten om te wandelen. Ik vind dat ze veel doen voor de bewoners, zo zijn er activiteiten zoals knutselen, zingen en muziek. De maaltijden zien er goed en verzorgd uit, mijn man geeft aan dat het eten hier erg lekker is. De lunch wordt altijd geserveerd met soep erbij en er is keuze wat betreft de warme maaltijd, hier zitten altijd verse groenten bij. Er worden ook weleens gezellig hapjes tussendoor geserveerd. Ik ben heel tevreden over hoe het gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Molentocht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.