Waardering van De Zorgcirkel, locatie Novawhere - Purmerend op 18 november 2019

7.5

Mijn moeder kreeg onverwacht een ongeneeslijke ziekte en ik heb haar de eerste maanden zelf in mijn eigen gezin opgevangen en verzorgd. Helaas heb ik dit noodgedwongen uit handen moeten geven omdat er na een aantal maanden teveel zorg nodig was door het verloop van haar ziekte. Omdat andere hospices geen plaats hadden dichterbij huis werd Novawhere aanbevolen. Ik heb helaas zelf de zorg uit handen moeten geven en mijn moeder kwam zij op de palliatieve zorg/hospice afdeling De Where te liggen. Zij was volledig afhankelijk van zorg omdat zij zelf niets meer kon. Het verzorgend personeel was vriendelijk, liefdevol en respectvol. Ook wij als familie werden altijd medelevend behandeld en konden altijd met vragen bij ze terecht. Helaas is mijn moeder voor ons veel te snel binnen drie maanden na opname overleden. Ook toen werden wij goed opgevangen en gesteund. De uitgeleide vanuit het verpleeghuis vond ik ook heel respectvol en wij zijn tevreden over Novawhere afdeling "de Where"

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Novawhere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.