Waardering van De Zorgcirkel, locatie Novawhere - Purmerend op 16 september 2011

5.5

Personeelsgebrek. Het lijkt op Novawhere wel een gewoonte te worden. En dan heb ik het niet over de zomerperiode. Die is altijd druk voor het verzorgend personeel en deels logisch. Het hele jaar door lopen ze twee keer zo hard en lijken geen enkele waardering te krijgen voor hun werk.Uitzendkrachten mogen niet worden ingezet en er zijn steeds minder handen aan het bed. Personeel dat weg gaat of ziek wordt ,wordt amper vervangen. Het personeel buffelt door en zo lijkt het alsof ze het ook met minder redden. Ja,dat redden ze,want het zijn harde werkers met hart voor hun clienten. Maar of dat ook zo door kan gaan met minder? Op den duur houdt het op..... Hypocriet van Novawhere (en zij zullen niet de enige zijn) is het volgende:wetende dat de inspectie komt en dan gauw alles in orde maken.Alles moet spik en span. Op de dag van de inspectie staan we ineens overbezet. Mijn haren gaan recht overeind staan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Novawhere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.