Waardering van De Zorgcirkel, locatie Prins Hendrik - Egmond aan Zee op 29 mei 2019

5.0
  • Dementie

Er zijn te veel wisselende verzorgsters wat een gevoel van nog meer vervreemding opwekt. Er is dikwijls niet  een aanspreekpunt aanwezig, waardoor de communicatie tussen verzorgsters en familie niet goed verloopt. Afspraken moeten iedere keer herhaald worden omdat er altijd weer een verzorgende is die van de gemaakte afspraken  blijkbaar niets  af weet. Dit wekt een gevoel van wantrouwen en ergernis op. Ook de veiligheid van de patiënten is regelmatig in het geding omdat er te weinig toezicht is van gediplomeerde  verzorgenden. Deze taken worden dan toevertrouwd aan de maaltijdverzorgsters of stagiaires die hiervoor geen enkele opleiding hebben gehad. Bovendien zijn de huiskamers regelmatig onder bezet. Er is toegezegd dat er altijd twee toezichthouders zullen zijn, helaas komt het maar al te vaak voor dat er slechts een is of zelfs geen. We houden ons hart vast voor de komende zomervakantie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Zorgcirkel, locatie Prins Hendrik - Egmond aan Zee

Bedankt voor uw reactie. Wij willen hier uiteraard van leren met als doel te verbeteren. Omdat het verschillende afdelingen kan betreffen, wil ik graag met u in contact komen. Zou u mij willen mailen?

Met vriendelijke groet,
W.de Rooij
Kwaliteitsfunctionaris.
w.de.rooij@zorgcirkel.com

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Prins Hendrik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.