Waardering van De Zorgcirkel, locatie Prins Hendrik - Egmond aan Zee op 6 mei 2019

8.2
  • Dementie

Zowel mijn vader als mijn schoonvader hebben de laatste fase van hun leven op de gesloten afdeling Karveel doorgebracht.Hoewel mijn vader dement was, was hij maar wat blij dat er een plekje voor hem op afdeling Karveel in de Prins Hendrik was. en wij als familie waren zeer tevreden over de geboden zorg. Mijn schoonvader had weinig besef waar hij was, wij als familie waren zeer tevreden over de geboden zorg, die hij op Karveel heeft ontvangen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Zorgcirkel, locatie Prins Hendrik - Egmond aan Zee

We zijn blij dat u als mantelzorger tevreden was over de zorg aan uw vader en schoonvader. U geeft ons mooie cijfers! Dank u voor uw persoonlijke toelichting!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Prins Hendrik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.