De Zorgcirkel, locatie Torenerf

Prins van Oranjestraat 1 1531 GA Wormer
Deze locatie is onderdeel van De Zorgcirkel

Waardering van De Zorgcirkel, locatie Torenerf - Wormer op 21 juli 2021

Dementie

Er is personeel te kort, zo ervaar ik. Er wordt met minder ervaren goed bedoelend personeel gewerkt. Personeel / hulpen, hebben lang niet tijd de juiste kwalificatie om met dementen om te gaan. Mijn ervaring is als een dement persoon ,zoals bij mijn dementerende echtgenote ,die bovendien lijdt onder zware vorm van PPA, en derhalve zich niet kan uitten of verstaanbaar maken, door een niet passende handeling of behandeling ,zeer ontregelt wordt . Men heeft niet allemaal de kennis en ervaring die nodig is. Met als gevolg schreeuwen, slaan of bijten door mijn echtgenote, de dementerende PPA patiënt die niet anders meer kan. De aanwezige hulpe, die goede bedoeling hebben, echter niet over de juiste vaardigheden beschikken. Voorzover ik als jaren lange mantelzorger, kan beoordelen/ ervaren heb. ik ben blij als de normale werkweek weer aanvangt en personen met kennis van zaken weer met hun liefde en intensie de zorg weer opzich nemen. Dan ga ik weer gerust maar mijn geliefde achter latende,huiswaarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Torenerf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.