Waardering van De Zorgcirkel, locatie W.C.J. Passtoors - Purmerend op 24 september 2013

7.8

Mijn moeder heeft hier gewoond en een geweldige verzorging gekregen. Mijn ouders woonden hier zelfstandig, en kregen alleen de zorg waar ze om vroegen en nodig hadden. Toen de zorgvraag toenam, signaleerde het personeel dit zelf en ondernamen actie. Hierdoor kon de indicatie verhoogd worden en kon er meer zorg verleend worden. Tot het laatst aan toe is mijn moeder thuis gebleven en ook daar overleden dankzij de geweldige zorg. Niets was hen te veel, ze hoefden maar te bellen en ze kwamen, buiten de geplande en spontane zorgbezoeken. Een geweldig huis wat verzorging betreft en een geweldig mooie woning.

Bent u of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie W.C.J. Passtoors? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.