De Zorgcirkel, locatie Zuidland

uit 46 waarderingen

Waardering van De Zorgcirkel, locatie Zuidland - Purmerend op 30 oktober 2020

Ziekte van Alzheimer

Onze vader heeft ongeveer 1 1/2 jaar gebruik gemaakt van de dagbegeIeiding. Zijn laatste maanden kwamen de dames zelfs thuis vanwege Corona en waren altijd ontzettend lief voor hem. Een rondje buiten of lekker op het balcon samen lunchen en zingen, niets was ze teveel. Onze vader mopperde af en toe als hij naar de dagbegeleiding ging maar kwam vrolijk en zingend terug. Ook de kerstviering en de aandacht voor zijn verjaardag waren ontzettend lief. Voor mijn zus en mij waren de steun van Zuidland erg fijn, ook als er af en toe iets geregeld moest worden betreft het vervoer omdat onze vader niet altijd op tijd klaar was. Het contact was altijd prima, persoonlijk en warm. Ik heb de vragen ingevuld zoals wij deze hebben ervaart en alleen een 9 ingevuld omdat onze vader natuurlijk anders had willen leven maar gezien de omstandigheden eigenlijk ook een 10 verdiende. Niets dan lof voor Zuidland en dank voor de lieve steun!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Zuidland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.