Waardering van De Zorgcirkel, locatie Zuidland - Purmerend op 7 juli 2016

7.8
  • Dementie

Op bezoek bij mijn moeder ervaar ik van veel verzorgers/ sters dat ze er lief voor mijn moeder zijn.Als vrijwilligster vind ik het erg fijn om voor deze mensen wat te kunnen betekenen! Er zijn diverse activiteiten waar de cliënten aan deel kunnen nemen, en dit ook met veel plezier doen .Want alleen op je kamer is ook niet alles. mijn moeder woont op een PG afdeling omdat ze dement is maar ook daar vind k het prettig om met de mensen om te gaan! Helaas is het door een beperkt budget niet altijd mogelijk hele luxe artiesten uit te nodigen maar de artiesten die komen worden met open armen ontvangen! Vorige week werden de mensen nog verrast met een bezoek van Carola Smit van BZN dit had iemand kunnen regelen voor een gereduceerde prijs! Dat zijn leuke bezoekjes! Een georganiseerde avond wandeling met vrijwilligers van de Rotarie was ook een fijne avond met onderweg bij een restaurant een koffie met gebak stop ook door de Rotarie bekostigt .Dit was zeker erg welkom!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Zorgcirkel, locatie Zuidland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.